شناسهٔ خبر: 83522 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید عضو هیات مدیره شرکت شهرهای جدید کشور از شهرهای مجلسی، بهارستان و فولادشهر

بازدید عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در بازدیدی از شهرهای جدید مجلسی، بهارستان و فولادشهر در جریان آخرین وضعیت پروژه های این شهرها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و مشاور معاون وزیر راه و شهرسازی  از ساختمان های پروژه غدیر محله مهران ،طرح اقدام ملی مسکن (محله دانش) پروژه های در حال احداث شامل؛ مسیرقطار حومه ای مجلسی به فولاد مبارکه و کلان شهر اصفهان، ساختمان سرای محله ، مدرسه ۱۲کلاسه محله مهران، تجاری های محله پردیس، پارک محله دانش و ساختمانهای مسکونی محله دانش و...شهر جدید مجلسی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های این شهر قرار گرفتند.

اکبری و روانفر پس از بازدید میدانی از پروژه های در حال احداث و همچنین پروژه های اتمام یافته توسط شرکت عمران در شهر جدید مجلسی، با حضور در شرکت عمران در نشستی که با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت برگزار شدد، وضعیت پروژه های جاری را بررسی و راهکارهای مناسب را در جهت تسریع پیشرفت پروژه ها ارائه کردند.

در جلسه ای که در حاشیه این بازدید در محل کارگاه متروی شهر جدید مجلسی به فولاد مبارکه و کلان شهر اصفهان برگزار شد مجیدی، مدیر عامل شرکت عمران از روند پیشرفت پروژه های در حال احداث خصوصأ پروژه خط مترو گزارشی ارائه کرد.

در دیگر بازدید انجام گرفته از شهرهای جدید در کشور، عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از شهر جدید بهارستان بازدید به عمل آورد. اکبری عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در این حضور از پروژه های عمرانی بهارستان از جمله پروژه مترو و طرح اقدام ملی مسکن بازدشد به عمل آورد. در جلسه ای که در حاشیه این بازدید در شرکت عمران بهارستان برگزار شد، احمدی مدیرعامل این شرکت گزارشی از روند پیشرفت پروژه های مهم عمرانی بهارستان ارائه کرد. همچنین مسائل مربوط به این پروژه ها در راستای تحقق اهداف شهرهای جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اظهار امیدواری شد با ادامه روند توسعه این شهر جدید، پروژه های تاثیر گذار و مهم شهر به سرعت تکمیل و مورد استفاده شهروندان قرار گیرند.

همچنین اکبری، عضو هیئت مدیره شهرهای جدید کشور در دیگر بازدید خود، در جریان آخرین وضعیت زپروژه های عمرانی و مشارکتی فولادشهر قرار گرفت .

اکبری درسفرخود به فولادشهر از اولین موزه کتب ونسخ خطی بخش خصوصی کشور در این شهر  بازدید و باموسس این موزه دیدار و بر همراهی و همدلی هرچه بیشتر شرکت عمران در جهت احداث موزه اثار خطی پبده واقع در مرکز برزن دوم فولادشهر تاکید کرد.

عضو هییت مدیره شهرهای جدید از پروژه های عمرانی دردست تکمیل شرکت عمران شامل  مرکز جامع سلامت شهید سلیمانی، آماده سازی برزن دیار و روند احداث مسکن طرح اقدام ملی وهمچنین مدرسه گلبهار و مسجد سیدالشهدای فولادشهر بازدید  واز روند تکمیل آن مطلع شد.