شناسهٔ خبر: 83551 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

وزیر راه و شهرسازی درگذشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

تسلیت جنوب ک مان وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت مهندس ابراهیم جاوشیری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) را تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خبر درگذشت غم‌انگیز مهندس ابراهيم جاوشيري، مدیرکل فقيد راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ايرانشهر) موجب تأسف و تألم فراوان شد.

همت، سخت‌کوشی، خستگی‌ناپذیری و تلاش در مسیر خدمت به مردم وخلق خوش ازخصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم جاوشيري بود. ایشان از مسئولین و مديران خدوم بود که به صورت شبانه‌روزی برای بازنگاه داشتن راه‌های شریانی و برقراری تردد ایمن تلاش كرد و در سيلاب اخير منطقه در نجات جان هموطنان از هيچ كوششي دريغ نكرد.

ياد ،خدمات  و نام نيكش در حافظه‌ مردم استان، همكاران و جامعه حمل ونقل كشور همواره ماندكار  خواهد ماند.

تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او ميسر نخواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با كاركنان وزارت راه و شهرسازي، سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي، این مصیبت بزرگ را به خانواده‌ معزّز و محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان و همكارانش، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.