شناسهٔ خبر: 83660 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم سرپرست دبیرخانه هیات‌عالی گزینش ریاست‌جمهوری انجام شد

"ترکی" عضو جدید هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی/ از زحمات "عبوری" قدردانی شد

تودیع ومعارفه کاشان واران سرپرست دبیرخانه هیات‌عالی گزینش ریاست‌جمهوری با صدور حکمی، نعمت‌اله ترکی را به‌عنوان عضو جدید هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا شهبازی، سرپرست دبیرخانه هیات‌‌‌‌عالی گزینش ریاست‌جمهوری با صدور حکمی، نعمت‌اله ترکی را به‌عنوان عضو جدید هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به ترکی، آمده است:

در اجرای بند ۲ تبصره ۲ ماده ۵ و بند الف ماده ۷ قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی به موجب این حکم به عنوان نماینده دستگاه در هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

امید است با سرلوحه قرار دادن اجرای دقیق قوانین و مقررات جاری، تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت اجرای دستورات حضرت امام راحل﴿ره﴾ در فرمان شش ماده‌ای مورخ ۱۳۶۱/۱۰/۱۵ و منویات مقام معظم رهبری﴿مدظله‌العالی﴾ به منظور تحقق اصل شایسته‌گزینی در دولت خدمتگزار به کار گیرید. 

سرپرست دبیرخانه هیات‌‌‌‌عالی گزینش ریاست‌جمهوری همچنین در نامه‌ای از خدمات مهدی عبوری در این سمت قدردانی کرده است.

داریوش آسترکی، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش روز دوشنبه، ششم مردادماه در آیین تکریم و معارفه عضو هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی، گزارشی از عملکرد یکساله این هیات ارائه کرد.

این مراسم با حضور خسروی، معاون نظارت و ارزشیابی دبیرخانه هیات‌عالی گزینش ریاست‌جمهوری، صادقی اشتهاردی، معاون توسعه مدیریت و منابعدبیرخانه هیات عالی گزینش ریاست‌جمهوری و ادیب، معاون مدیرکل و اعضای مرکزی هیات گزینش، برگزار شد.