شناسهٔ خبر: 83775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

IMG_9286.JPG معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:: دو حوزه املاک و حقوقی و بازآفرینی شهری و مسکن با حضور دو نماینده از هر معاونت در میز خدمت حضور دارند و پاسخگوی مراجعین می باشند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)،  معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی رییس جمهور مبنی بر تدوین سازوکار مناسب ارائه خدمات و در جهت جلب رضایت مردمی، از روز شنبه هفته جاری میز خدمت اداره کل شروع به کار کرد.

وی گفت: با توجه به موضوعات اداره کل و در نظر گرفتن تعداد حجم مراجعین، دو حوزه املاک و حقوقی و بازآفرینی شهری و مسکن با حضور دو نماینده از هر معاونت در میز خدمت حضور دارند و پاسخگوی مراجعین می باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد علاوه بر حضور نمایندگان هر حوزه در میز خدمت، هر روز دو نفر از معاونین و روسای اداره کل به صورت مسئول در عمل، پاسخگوی مراجعین باشند.

حافظی گفت: واگذاری، املاک، طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر خدمات منتخبی هستند که از این طریق در میز خدمت ارائه می‌شوند.

وی افزود: نمایندگان دو حوزه ضمن دریافت درخواست های مراجعین نسبت به ارائه اطلاعات و راهنمایی مراجعین اقدام و در صورت لزوم پیگیری لازم از کارشناسان حوزه های مختلف به عمل خواهد آمد.