شناسهٔ خبر: 83777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه سفرهاي شهرستاني مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي انجام شد؛

بازديد مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از پروژه هاي راه وشهرسازي شهرستان سبزوار

sabzevar8-5-99 (8).jpeg  مهندس ابك مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در ادامه سفرهاي شهرستاني خود اين هفته از پروژه هاي راه وشهرسازي شهرستان سبزوار  بازديد و مشکلات پروژه های راه و شهرسازی شهرستان نیشابور  را بررسي كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی) ابك و معاونين اين ادراه كل با حضور در شهرستان سبزوار، با حجت الاسلام والمسلمین مقیسه امام جمعه اين شهرستان سبزوار دیدار و گفتگو کرد.

 بنا براين گزارش در ادامه اين سفر، ابك با حسینی ریاست دادگستری شهرستان سبزوار دیدار و در خصوص رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی در محدوده شهر سبزوار تبادل نظر و گفتگو کرد.

وي در ادامه با همراهی برادران فرماندار شهرستان سبزوار از  اداره راه و شهرسازی سبزوار  و واحد گشت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در  اين اداره بازدید و با کارکنان آن مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنين به همراه معاونين اين اداره كل، دکتر شاد معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان سبزوار ، استیری رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار  و دکتر نصرآبادی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار از محل احداث سایت و پروژه مجتمع فرهنگی هنری سبزوار و محل احداث سایت و اراضی واگذار شده جهت احداث مدرسه محله بهاران شهر سبزوار بازدید کرد .

وي همچنين در جلسه اي با حضور محبی نماینده مردم شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی و ساير مسوولين اين شهرستان به بررسی وضعيت اراضی ملی و دولتی بنام سازمان ملی زمین و مسکن در محدوده و حریم شهر سبزوار به ویژه اراضی فرودگاه، سجاد شهر و شهرک اندیشه پرداخت.