شناسهٔ خبر: 83811 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان اعتبار رهاورد سفر مدیر کل راه و شهرسازی به ملایر

بازدید از پروژه های بازآفرینی همدان2 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه نماینده مردم شریف شهرستان ملایر و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه های بازآفرینی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)،  داریوش حسینی  در بازدیدی که از پروژه های بازآفرینی این شهرستان انجام شد  دستوراتی برای تخصیص اعتبار برای این پروژه ها صادر کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در بازدید از پروژه تکمیل احداث دیوار حائل رودخانه شمس آباد ۱۰۰ میلیون تومان برای پوشش دهی این پروژه اختصاص داده و گفت: این پروژه در سال قبل با ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار به طول ۱۷۰ متر انجام شده و هم اکنون پوشش دهی آن توسط این اداره انجام خواهد شد.

حسینی همچنین از پارک میرفتاح شهرستان بازدید نموده و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای  ادامه عملیات این پروژه در راستای توانمندسازی مناطق حاشیه ‌شهر و بافت‌های فرسوده و توسعه مناطق گردشگری و خدمت‌رسانی به اقشار کم‌درآمد اختصاص داد.

وی در بازدید از پروژه بهسازی و تامین شبکه فاضلاب محله سرجوی ملایر ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ادامه عملیات این پروژه اختصاص داد .

حسینی در پایان بازدیدی از پروژه احداث مرکزبهداشتی- درمانی سرجوی ملایر انجام داده و خاطرنشان ساخت : این پروژه به مساحت ۶۶۳ متر مربع بوده که از سال ۹۷ شروع شده و برای ادامه عملیات ساخت پروژه  ۷۸۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است.