شناسهٔ خبر: 83840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام ۱۲۷۲۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام

طرح اقدام ملی مسکن.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ازثبت نام ۱۲۷۲۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، علی اصغر کاظمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان را تشریح کرد.

به گفته کاظمی: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام احداث ۱۰۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده که تا این لحظه ثبت نام ۱۲۷۲۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان به انجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد ثبت نام شدگان مذکور هم اکنون در حال پالایش تأیید اولیه جهت واجد شرایط بوده و در صورت تأیید نهایی برای آنان پیامک مبنی بر افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه( ۴۰ میلیون تومان) ارسال خواهد شد و متقاضیان ۱۵ روز جهت واریز مبلغ اولیه فرصت دارند که در صورت عدم واریز این مبلغ از لیست متقاضیان حذف می ‌شوند.

کاظمی در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان ایلام ارسال پیامک افتتاح حساب دو سه روز اخیر آغاز شده است افزود: تا این لحظه ۲۴۲  مورد افتتاح حساب  برای متقاضیان به انجام رسیده و ۲۴ نفرتا کنون نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند که این تعداد در حال افزایش است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به رد در خواست ۷۱۸ مورد ، حذف۱۷۶ مورد و انصراف ۸۲ نفر از متقاضیان تا این لحظه اشاره کرد و افزود: پس از بررسیهای  نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می شوند و در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.