شناسهٔ خبر: 83862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراجعه بیش از ۲۳ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی خوزستان

مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین استان تهران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بیش از ۲۳ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) فواد غزیعلی اظهار کرد: خوزستان از ۶ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین بهره مند است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ هزار و ۲۷ دستگاه ناوگان سنگین به این مراکز معاینه مراجعه کرده اند.

وی افزود: از تعداد دستگاه ناوگان سنگین مراجعه  شده به مراکز معاینه فنی استان ۲۰ هزار و ۲۶۷ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مردودی خودروهای مراجعه شده را یک هزار و ۶۳۸ مورد عنوان کرد و گفت: یک هزار و ۱۲۲خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص، موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند.

غزیعلی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند چراکه این امر می توانند کمک موثری در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشد.​