شناسهٔ خبر: 83916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از اولین پروژه جهش تولید در راه و شهر سازی

0J6A7823.JPG در بازدید مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان از پروژه‌ی قطعه ۱ باند دوم زنجان به ابهر طرح « احداث باند دوم محور زنجان به تاکستان » وی از بهره برداری اولین پروژه ی راهسازی «جهش تولید دراستان زنجان» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) در راستای تحقق شعار امسال که به فرمایش مقام معظم رهبری « سال جهش تولید » نام گذاری شده است، افتتاح پروژه های راهسازی تحت عنوان «جهش تولید در استان زنجان» به منظور گرامی داشت هفته دولت در شهرستان خدابنده انجام خواهد گرفت.

  پروژه‌ی قطعه ۱ باند دوم زنجان به ابهر طرح « احداث باند دوم محور زنجان به تاکستان  » از پروژه های اقتصاد مقاومتی ستاد وزارت راه و شهرسازی استان زنجان در سال ۱۳۹۵ و از پروژه‌های مصوب کار گروه جهش تولید استان در سال جاری که از سال ۱۳۹۴ پیمانسپاری گردیده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۸% در دست اجرا است.

این پروژه قسمتی از کریدور ارتباطی شرق به غرب و شمالغرب کشور می‌باشد که ۲۰ کیلومتر آن از زنجان تا سه‌راهی طارم در سال‌های گذشته زیر ترافیک قرار گرفته و با بهره‌برداری از این قطعه ۱۵ کیلومتری عملاً ۳۵ کیلومتر از پروژه ی مذکور به بهره‌برداری خواهد رسید.