شناسهٔ خبر: 84001 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر به مناسبت روز خبرنگار؛

روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک‌اندیشی است

مقاتلی علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و اندیشه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن این پیام به شرح ذیل است:

خبرنگاری رسالتی است که با آگاهی سازی، افکار عمومی را در قضاوت سره و ناسره یاری می رساند و بی تردید دید جامعه را دگرگون می کند. خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذرافشانان صداقت، صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند. امروز، جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شهامت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.

روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه ولادت و امامت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی کشور، استان و بویژه شهر جدید عالیشهر تبریک گفته و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در یاری رساندن به شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در انجام رسالت های خود، قدرانی نموده و برای تمامی خبرنگاران متعهد، کوشا، سلامتی و توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت و اخلاق را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.