شناسهٔ خبر: 84011 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی

خبرنگاران سمبل تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند

مهری صفری مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام مهری صفری مشاور امور بانوان وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است.

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

هفدهم مرداد  یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی؛ مرتضی آوینی و خبرنگاران شهید هواپیمای"سی ۱۳۰"، می‌باشد و نام گذاری این روز یادآور برخي از مشخصه‌هاي مشترك بين شهيد و خبرنگار نيز هست  كه خلوص و شجاعت از اين ويژگي‌ها است؛ خلوص در جريان انعكاس خبر و شجاعت در مسيري كه خبرنگار را آماده شهادت در راه آرمان‌هاي خود مي‌كند وانجام وظایف خطیری چون تقویت اعتماد عمومی، انسجام بخشی، امیدآفرینی و پرهیز از نا امیدی را ممکن و میسر می سازد. 

ضمن عرض تبریک ایام دهه ولادت و امامت این روز را به همه خبرنگاران ایران عزیز  اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی کشور و به خصوص همکاران روابط عمومی وزارت متبوع تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.