شناسهٔ خبر: 84047 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تکمیل ۲۰۰۰۰ مسکن مهر پردیس در دو سال اخیر/ ۱۴۰۰۰ واحد دیگر تا پایان مرداد به مردم تحویل می‌شود

بازدید مهرآبادی از پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌گوید در دو سال اخیر ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به مردم تحویل شده است؛ عددی که ۴۴ درصد از واحدهای تکمیل‌شده مسکن مهر این شهر جدید را شامل می‌شود.

مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نهایی‌شدن وام هزار میلیارد تومانی را گره‌گشاترین اقدام انجام شده برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس در سال جاری خواند و گفت: این وام با کمک وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌‌های قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر، نهایی و تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است.

او دفاع از ردیف‌های اعتباری مسکن مهر پردیس در قانون بودجه و تعریف اختیاراتی برای استفاده از منابع داخلی شرکت عمران را از دیگر مواردی خواند که به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس کمک کرده است و افزود: اگر این ملاحظات انجام نمی‌شد، بدون تردید تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در پردیس امسال متوقف می‌شد.

هدایت تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در پردیس را ۴۵ هزار واحد اعلام و عنوان کرد: از هنگام روی کار آمدن مهندس اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی تا به امروز ما در شهر جدید پردیس موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده‌ایم. 

او خاطرنشان کرد: با احتساب حدود ۱۴ هزار واحد دیگری که تا اواخر مردادماه افتتاح خواهیم کرد، تعداد واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به ۳۴ هزار واحد می‌رسد؛ عددی که با در نظر گرفتن دوره دو ساله تکمیل آن در مقایسه با تعداد واحدهایی که در ده سال گذشته تکمیل شده است، خود گویای اقدامات انجام شده در این حوزه است.