شناسهٔ خبر: 8409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

واگذاری ۱۳ هکتار از اراضی دولتی گیلان به ایثارگران/ آسفالت راه روستایی لاکتاسرای رضوانشهر

آسفالت جاده مدیر کل اداره راه و شهرسازی گیلان از آغاز مراحل آماده سازی مقدماتی شبکه شوارع اراضی ۱۳ هکتاری برای واگذاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مرکز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان، پیرو نشست مشترک راه وشهرسازی گیلان با بنیاد شهید و امورایثارگران استان  ۱۳ هکتار از اراضی ملکی دولت در مجاورت فاز دوم پروژه مسکن مهر رشت به جانبازان جنگ تحمیلی اختصاص یافت. عملیات اجرایی آماده سازی  آن نیز بر اساس طرح تفکیکی از ناحیه این اداره کل آغاز شد که به زودی برای واگذاری در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان دراین بازدید با اشاره به رشادت های شهدا وجانبازان درطول ۸ سال دفاع مقدس گفت:خانواده شهدا وایثارگران حقی عظیم برگردن جامعه و دولتمردان دارند و باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا این عزیزان در اولویت دریافت تسهیلات زمین قرار گیرند و مشکلات موجود برسرراه آنها برداشته شود.

 مهران ایمانی رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر نیز در خبری دیگر از آسفالت راه روستایی لاکتاسرا رضوانشهر خبر داد و گفت : این راه روستایی به طول ۱/۶ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال به شیوه تفاهم نامه ای به پایان رسید.

ایمانی در ادامه گفت : راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستائیان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می دهد.

 ایمانی در پایان گفت : با روکش آسفالت این محور روستایی تعداد ۱۰۵ خانوار از نعمت یک راه ایمن و استاندارد بهره مند شدند./

نظر شما