شناسهٔ خبر: 84129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی ماموران یگان حفاظت از اراضی ملی در استان اصفهان

سرهنگ باقری ،اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد: دوره آموزش برای ماموران این یگان جهت افزایش آگاهی‌ها نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی مطابق با برنامه زمان‌بندی برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (اصفهان)، سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان  اذعان داشت: شغل حفاظت یکی از مشاغل حساسی است که کارکنان این بخش باید به بهترین نحو آموزش های لازم را دیده تا در برخورد با جرائم معترضین و متصرفین از اراضی دولتی موفق عمل کنند. 

وی به جدیدترین شیوه‌های حفاظتی اشاره کرد و افزود: آموزش نگهبانان و کارکنان حفاظت و آشنایی آنان با جدیدترین شیوه‌های حفاظتی و مراقبتی و استانداردهای علمی امری لازم و ضروری است که طی هماهنگی‌های بعمل آمده و مطابق با برنامه زمان‌بندی، دوره آموزشی با همین هدف برگزارشد. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان  تشریح کرد: ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه هوشمند در اماکن طبقه بندی شده، توسعه صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای حفظ اسرار و منافع نیروهای مسلح و رعایت موارد حفاظتی و امنیتی،نحوه برخورد با معارضین (عدم درگیری فیزیکی ، عدم ارائه هرگونه اطلاعات اراضی به افراد ناشناس ، حفظ اسناد و مدارک مربوط به اراضی دولتی، حفاظت از ماشین آلات در اختیار یگان حفاظت ، سرکشی مستمر و روزانه از اراضی دولتی خصوصا در ایام تعطیلات رسمی اهم موضوعاتی بود که در جلسه آموزشی مطرح شد. 

وی افزود: آموزش رکن رکین نیروهای انتظامی و نظامی در کشور است. لذا همواره به این موضوع اهتمام می ورزیم تا در یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ماموران اجرایی در بحث آموزش نکات مورد نظر را فرا بگیرند.