شناسهٔ خبر: 84154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولویت احداث ۸ هکتار زمین تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد

مدیر کل همدان+حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه های شهرستان اسدآباد عنوان کرد: ۸ هکتار از زمین تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد در صورت تایید ساخت و داشتن استحکام کافی خاک در اولویت احداث قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (همدان) " داریوش حسینی"  با اشاره به اینکه اقدام ملی در شهرستان اسدآباد آغاز و اراضی طبق صورتجلسه به مسکن داده شده بیان کرد: طرح اقدام ملی که مدتی است در کشور کلید خورده در همدان متناسب با نیاز شهرستانها ومرکز استان ثبت نام شده که در مرحله اول ۳ هزار نفر متقاضی  و در بازگشایی مجدد سامانه ۱۶ هزار نفر جمعا ۱۹ هزار نفر ثبت نام کردند.

وی یادآورشد: در حال پالایش شرایط چهارگونه متاهل بودن، داشتن سابقه سکونت در همدان ، نداشتن سابقه مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی این ۱۹ هزار نفر هستیم.

وی با اشاره به مشکل تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد افزود: در شهرستان اسدآباد ۳۰ هکتار زمین در بالا دست شهرک یادگار برای ساخت مسکن‌های طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده که  ۸ هکتار آن در صورت تایید ساخت و داشتن استحکام کافی خاک در اولویت احداث قرار می‌گیرد.

حسینی در پایان خاطرنشان ساخت:  تعیین وضعیت ۵۰۰ فرهنگی شهرستان اسدآباد که ۱۵ سال پیش برای شرکت تعاونی خود پول واریزکرده اند با کمک فرماندار بررسی می‌شود.