شناسهٔ خبر: 84162 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه هماهنگی آزمون ورود به حرفه مهندسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

1111.jpg جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان (شهریور و مهر ۱۳۹۹) با حضور مدیران راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، مدیرکل راه و شهرسازی در این نشست ضمن هشدار وضعیت شیوع کرونا در استان و شرایط خاص برگزاری آزمون، بر ضرورت پیش بینی همه موارد بهداشتی در آزمون ورود به حرفه مهندسان تأکید کرد. حسینعلی مقصودی با اشاره به این که در حال حاضر به دلیل وجود بیماری و شیوع آن در همه مناطق کشور، قطعا شیوه نامه برگزاری این آزمون متفاوت از سال های گذشته خواهد بود، گفت: مواردی همچون شناسایی متقاضیان احتمالی مبتلا به کووید ۱۹ از قبل و پیش بینی مکان برای آزمون این افراد بصورت جداگانه، ضدعفونی همه مکان های مرتبط با برگزاری آزمون در چند مرحله از قبل، انجام تست نیروهای پیش بینی شده برای قرنطینه مخازن آزمون از چند روز قبل و درنظر گرفتن جایگزین های احتمالی، از ضروریات این دوره آزمون می باشد. وی هماهنگی کامل با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، پیگیری شیوه نامه جدید برگزاری و همچنین پیگیری بسته های بهداشتی مورد نیاز در برگزاری آزمون را خواستار شد.

بررسی چگونگی تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده داوطلبان و عوامل اجرایی و رعایت فاصله اجتماعی در چینش صندلی ها، چکونگی ارسال بسته های بهداشتی توسط مجری برگزاری و سازمان سنجش آموزش کشور و پیگیری تهیه دستگاه مسدود کننده امواج تلفن همراه و دستگاه xray  جهت چک کردن شرکت کنندگان قبل از ورود به محل به دلیل عدم امکان بازرسی بدنی، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

آزمون ورود به حرفه مهندسان روز پنج شنبه ششم شهریورماه در رشته معماری)طراحی) و روزهای پنج شنبه و جمعه سوم و چهارم مهرماه مربوط به سایر رشته ها(تستی) در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار خواهد شد.