شناسهٔ خبر: 84172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است

اردبیل 23 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاون مهندسی و ساخت اداره کل در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: این پروژه به طول ۴.۲ کیلومتر بعنوان راه اصلی با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی ضمن تاکید بر تکمیل این پروژه تا پایان فصل کاری افزود: عملیات خاکی و ابنیه فنی پروژه تکمیل شده و پروژه در مرحله اجرای لایه زیر اساس است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درخصوص اهمیت اجرای این پروژه اظهارداشت: استان اردبیل استعدادهای بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعتی و معدنی بخصوص صنایع تبدیلی دارد که منطقه ویژه اقتصادی نمین به دلیل دارا بودن شرایط خاص و امتیازات فراوان می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی باشد از سوی دیگر، یکی از نیازهای اساسی در پیشبرد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تأمین راه دسترسی مناسب است.