شناسهٔ خبر: 84188 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس عنوان کرد

واگذاری عرصه ۲۷۵۰۰ مسکن مهر پردیس در ۱۵ ماه گذشته/ امکان خرید عرصه با ‌پیش‌پرداخت ۲۰ درصدی

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های در حال ساخت سایت مسکن مهر پردیس مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با اشاره به واگذاری عرصه ۲۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در ۱۵ ماه گذشته، از آغاز فروش تابستانه عرصه در این شهر جدید خبر داد.

حسن حضرتی، مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: با تصویب هیات‌مدیره شرکت عمران پردیس و همچنین مجوز صادره از طرف مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید،خریداران عرصه مسکن مهر می‌توانند با پیش پرداخت ۲۰درصد از قیمت عرصه از تمامی تخفیفات اعلام شده استفاده و مابقی را تا آخر سال جاری تسویه کنند.

او با بیان  اینکه فروش بلندمدت اقساط  پنج ساله همچنان به قوت خود باقی است، افزود: متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی(کمیته امداد ، بهزیستی) هستند، افزون بر برخورداری از تخفیف‌های اعلام‌‌شده مشمول ۲۰ درصد تخفیف دیگر نیز می‌شوند. 

حضرتی با بیان اینکه خرید عرصه برای متقاضیان ثبت‌نامی هیچ الزامی و اجباری نیست، عنوان کرد: واگذاری ۲۷ هزار و ۵۰۰ واحد عرصه در ۱۵ماه گذشته بیانگر این است که اهمیت و ارزش خود مالکی و مالکیت شخصی برای مردم کاملا ملموس بوده و پیشرفت چشمگیر پروژه‌های عمرانی در بخش ساخت و  زیرساخت‌ها در شهر جدید پردیس گواهی بر این مسئله است.

او خاطر نشان کرد، شرکت عمران طبق دستورالعمل واگذاری عرصه به وظائف خود عمل و تمامی درآمد حاصل از محل فروش عرصه را برای پیشبرد پروژه‌های مسکن‌ مهر هزینه کرده است .

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس تاکید کرد، یکی از اهداف و سیاست‌های مهم شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از واگذاری عرصه مسکن مهر، سنددار کردن ششدانگ عرصه و اعیان این واحدها است. همکاران ما در واحدهای مربوطه به‌دنبال اخذ پایان کار پروژه‌ها از شهرداری هستند و تیم ویژه‌ای نیز پیگیر مامور پیگیری این موارد شده است.