شناسهٔ خبر: 84240 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت بازگشت آزادگان به کشور؛

کارنامه سراسر افتخار آزادگان، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است

بازگشت آزادگان به میهن محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی، ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن این پیام به شرح ذیل است:

"۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.

کارنامه سراسر افتخار این اسوه‌های استواری، الگویی جاودانه از جهاد و مقاومت است که حقانیت دفاع مقدس مردم ایران، عظمت اسلام و اقتدار ایران اسلامی را در برابر جهانیان به اثبات رسانده است.

صبر، صلابت و بصیرت  آزادگان ارجمند و خانواده گرانقدرشان به عنوان بهترین الگوی اخلاق و پایداری در راه عقیده مایه مباهات ایرانیان بوده و شایسته تقدیر است. بی‌گمان عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق شده است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه خواهد بود.

اینجانب از درگاه خداوند سبحان برای تمامی ایثارگران به ویژه آزادگان همیشه سرافراز و خانواده‌های بزرگوار آنان در وزارت راه وشهرسازي و ادای احترام به ساحت شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم."