شناسهٔ خبر: 84258 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در مراسمی انجام شد

تجلیل از خبرنگاران صنعت هوا و فضا از سوی مدیرعامل شرکت هما/ گزارش عملکرد ۶ ماهه ایران ایر منتشر می‌شود

جلسه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) طی مراسمی با دعوت از خبرنگاران فعال در صنعت هوا و فضای کشور، از تلاش آنان در جهت انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات این شرکت تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با دعوت از خبرنگاران فعال در صنعت هوا و فضای کشور، طی مراسمی با شکوه ۲۶ مرداد در سال اجتماعات اداری این شرکت، از تلاش آنان در جهت انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات شرکت "هما" به عنوان ناوگان حامل پرچم نظام مقدس ایران تجلیل کرد.

کاپیتان برخور طی این مراسم، با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده به واسطه تخاصم دولت‌های معاند، سوال‌های خبرنگاران را که بازتاب دغدغه افکار عمومی است، یادداشت کرد و مقرر کرد که طی دو ماه آینده  پاسخ‌های تخصصی لازم را به رسانه‌ها ارایه خواهد کرد.

وی در این مراسم که بیش از ۲۰ خبرنگار تخصصی صنعت هوا و فضا حضور داشتند، تاکید که به زودی گزارشی از عملکرد ۶ ماهه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار  اصحاب رسانه‌ قرار می‌دهد.

مراسم تجلیل از خبرنگاران صنعت هوا و فضا از ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۴ مورخ ۲۶ مرداد در سالن اجتماعات اداری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برگزار شد.