شناسهٔ خبر: 84271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از مامور پاکدست یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

تقدیر از مامور یگان 2 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان به همراه رئیس اداره حراست با فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل دیدار كرده و از مامور پاکدست این یگان به دلیل رد رشوه تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (همدان) حسین ده محسنی فرد" آگاهی بخشی و مشاركت مردمی را در پیشگیری و حفاظت از اراضی ملی مهم دانست و یادآور شد: در این زمینه نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است چرا كه هر چقدر آگاهی مردم بیشتر شود به همان اندازه مشاركت آنان در حفاظت از اراضی ملی و دولتی نیز افزایش می یابد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و پیگیری های صورت گرفته توسط این یگان  در شناسایی متصرفین و تشکیل پرونده حقوقی و پیگیری جهت صدور حکم برای مجازات متصرفان و متجاوزین به اراضی دولتی ،  اظهار داشت: با اقدامات پیشگیرانه و تهیه نقشه های utm به گونه ای عمل شود تا دست اندازی به اراضی صورت نگیرد.

وی با قدردانی از همکاری بین بخشی راه و شهرسازی افزود: با تدوین برنامه‌های راهبردی و جامع و همراهی اداره حراست ، معاونت املاک و حقوقی و یگان حفاظت توانستیم به اهداف خود دست یابیم.

ده محسنی ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های بیش از پیش تیم یگان حفاظت و همکاری هم استانی های عزیز با شماره تلفن ۱۶۵۶ از هرگونه دست درازی سودجویان به منابع اراضی دولتی که متعلق به خودشان و آیندگان است جلوگیری بعمل آید.

رئیس حراست اداره کل نیز در این جلسه عنوان کرد: حفاظت از اراضی دولتی یکی از مشاغل حساسی است که کارکنان این بخش باید به بهترین نحو آموزش های لازم را دیده تا در برخورد با جرائم و متصرفین از اراضی دولتی موفق عمل کنند

علیرضا ترکاشوند ادامه داد: آموزش عوامل یگان حفاظت از اراضی دولتی و آشنایی آنان با جدیدترین شیوه‌های حفاظتی و مراقبتی و استانداردهای به روز و علمی امری لازم و ضروری است که اداره کل باید نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اهتمام ویژه داشته باشد.

گفتنی است در پایان از فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل به دلیل همکاری با اداره ارتباطات و اطلاع رسانی تقدیر به عمل آمد.