شناسهٔ خبر: 8434 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

تکلیف آب، برق، گاز و فاضلاب شهر جدید پردیس روشن شد/ افتتاح تونل پردیس و ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در شهریور/ نازک کاری ۱۰ هزار واحد به پایان رسید

حبیب الله طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید پردیس از افتتاح ۱۱ هزار واحد مسکن مهر این شهر جدید در نیمه نخست شهریورماه سال جاری و تعیین تکلیف وضعیت تامین آب، برق، گاز و فاضلاب پروژه‌ها خبر داد.

حبیب‌اله طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد: با تصمیمات خوبی که اتخاذ شد نیمه نخست شهریورماه سال جاری ۱۱ هزار واحد در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود. به همین منظور چک‌لیست دقیقی از اقداماتی که باید انجام شود با برنامه زمان‌بندی مشخص استخراج شد؛ همچنین جلسات منظم هفتگی با حضور مدیران و دست‌اندرکاران شرکت عمران شهرهای جدید و پردیس برگزار می‌شود تا نیمه نخست شهریورماه این افتتاح عملیاتی شود.

معین ویژه شهر جدید پردیس از تعاملات مثبت با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تکمیل خدمات زیربنایی در پردیس خبر داد و گفت: تامین برق دغدغه بسیار مهمی بود که بر اساس مذاکرات مقرر شد یک پست سیار ۹۰ مگاولت آمپری در پردیس نصب شود. این پست برق، روشنایی بخش عمده‌ای از شهر پردیس را تامین می‌کند. 

وی در ادامه به برطرف شدن مشکلات آب در پردیس اشاره کرد و افزود: با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، عملیات خط دوم انتقال آب در پردیس به زودی آغاز می‌شود.

به گفته طاهرخانی، در هفته آینده مسیر خط تغذیه گاز هم از سوی شرکت عمران شهر جدید در پردیس آماده و به پیمانکاران اعلام خواهد شد. 

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه این گفتگو درباره تعیین تکلیف فاضلاب شهر جدید پردیس به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: بخشی از خط انتقال فاضلاب پردیس از تونل این شهر می‌گذرد که با پایان یافتن کار پیمانکار تونل به زودی پیمانکار فاضلاب کار خود را آغاز می‌کند.

طاهرخانی درباره این تونل توضیح داد و گفت: مهمترین دسترسی ساکنان فاز ۱۱ پردیس تونل رفت و برگشت به طول دو کیلومتر است. این تونل همزمان با افتتاح ۱۱ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید. 

معین ویژه پردیس به بازدید خود از این شهر جدید در روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: نازک کاری ۱۰ هزار واحد پردیس به پایان رسیده است و این واحدها در مرحله رنگ بلوک‌ها، نصب اتاق و موتور آسانسور قرار دارند./

نظر شما