به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان) محمد حسین دهبان زاده افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و با هدف کاهش حضور مراجعان به اداره کل در شرایط کرونایی این سیستم راه اندازی شده است.
وی گفت: با راه اندازی سیستم پیامکی انجام هر یک از مراحل اداری پرونده های املاکی از طریق پیامک به ارباب رجوع اطلاع داده میشود که این امر باعث کاهش حضور فیزیکی مراجعان می شود.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: این سیستم سرعت اطلاع رسانی به ارباب رجوع را افزایش داده و پاسخگویی به مراجعان را سهولت می بخشد.
دهبان زاده افزود: در هر مرحله از انجام فرایند اداری پرونده های املاکی اگر پرونده نواقصی داشته باشد و یا نیاز به مدارکی باشد نیز از طریق پیامک به ارباب رجوع اطلاع داده می شود.