شناسهٔ خبر: 84375 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

توسط دولت تدبیر و امید و همزمان با هفته دولت انجام می گیرد

بهره برداری از ۲۱ پروژه دریایی و بندری در استان هرمزگان به ارزش ۷۲ میلیارد تومان/ ایجاد اشتغال برای بیش از ۵۵۰ نفر در سراسر استان

علیرضا محمدی کرجی ران مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری ۲۱ پروژه دریایی و بندری به ارزش حدود۷۲۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی حدود ۵۶۰نفر همزمان با هفته دولت در هرمزگان خبر داد.

علیرضا محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های این مجموعه در هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، دو وجود با برکت و دو انسان مکتبی و انقلابی بودند که یادشان تا ابد در وجدان امت اسلامی زنده و جاوید خواهد ماند .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: آنچه همواره باعث مباهات و مفاخره جامعه دریایی و بندری هرمزگان بوده، نام این دو شهید والامقام است که بر تارک دو بندر بزرگ و استراتژیک واقع در این استان می درخشد و این امر وظایف و مسئولیت های کارگزاران نظام را در امر خدمت در این دو جبهه بزرگ اقتصادی دو چندان می کند.

وی اظهار داشت: سالروز شهادت این دو عبد صالح پروردگار که حیات طیبه خویش را در پیوند دائم با معبود و خدمت به مردم بنیاد نهاده بودند فرصتی است تا دستاوردها و خدمات دولت در همه عرصه به مردم معرفی شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در هفته دولت سال جاری ۲۱پروژه دریایی و بندری با ارزش ۷۲۱میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال و اشتغالزایی حدود ۵۶۰ نفر در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی كرجی ران گفت: این طرح ها در بخش های سرمایه گذاری، عمرانی، فنی، دریایی و بندری به انجام رسیده و اعتبار آن ها به صورت عمده از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز توسط بخش خصوصی تامین شده است.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این ایام اظهارداشت: بهره برداری از یك شرکت مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، بهره برداری از مراکزارائه خدمات اداری، بهره برداری از دیوارساحلی جزیره هرمز، ساخت و نصب اسكله فلزی شناور مخصوص پهلوگیری و استقرار قایق های تجسس و نجات، بهره برداری از چندین فروند اسکله های گردشگری و رمپ فلزی چند منظوره درمناطق مختلف استانو... را از مهمترین این طرح ها برشمرد.

 وی در پایان گفت: این پروژه ها در هفته دولت با سرمایه گذاری بخش خصوصی و از محل وجوه و مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح خواهند شد.

خبرنگار: سیدیاسر رضوی