شناسهٔ خبر: 84413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

حسینی 1 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، داریوش حسینی طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همکاران این اداره کل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، در متن پیام آمده است:

خدمت به خلق، خدمت به خداست.  "امام خمینی"

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهیدان رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌ پیمان شوند.

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. از آن‌ جا که کارمندان هر کشور نقشی اساسی در شکوفایی و پیشرفت آن کشور دارند، از این رو، شایسته است آنان هم‌ گام با توسعه‌ روزافزون علمیِ جهان، به بالندگی و رشد علمی برسند. همان ‌گونه که مولایمان می‌فرمایند: "کارها با آگاهی پیش می‌رود" و "عمل پاکیزه، هرگز بدون دانش صحیح به دست نمی‌آید".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه همکاران پرتلاش خود در اداره کل  راه و شهرسازی استان همدان تبریک می‌گویم.

  امیدوارم با کمک و همکاری شما بزرگواران بتوانیم در توسعه و رشد اهداف متعالی این اداره کل و تحقق برنامه­ ها موفق تر از گذشته حرکت نمائیم.