شناسهٔ خبر: 84434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار ۶ پروژه بازآفرینی شهری استان همدان با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال

معاون مسکن سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز به کار ۶ پروژه بازآفرینی شهری در استان با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (همدان) مجید صالحی امیر" در رابطه با این پروژه ها عنوان کرد: در شهرستان ملایر پروژه بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و کمک به دستگاههای خدمات رسان با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار جهت شروع عملیات اجرایی است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل افزود: در شهرستان نهاوند دو پروژه آسفالت محله جوادیه با اعتبار ۸ میلیارد ریال جهت کمک به بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی با هدف افزایش کیفیت زندگی اهالی آغاز به کار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این شهرستان به منظور ساماندهی مسیل اصلی شهر از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک به شهرداری پرداخت خواهد شد که امید است باعث افزایش ایمنی ساکنین محل شود.

صالحی یادآور شد: از دیگر پروژه های قابل کلنگ زنی در هفته دولت می توان به  احیا بهسازی و نوسازی محله مرکزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان فامنین ، احداث فضای تفریحی ورزشی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ و نوسازی و بهسازی محله مرکزی با اعتبار ۵ میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان اشاره نمود.