شناسهٔ خبر: 84498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت؛

عملیات اجرایی بزرگراه شیراز-سپیدان-یاسوج آغاز شد

IMG_8892.JPG عملیات اجرایی بزرگراه شیراز-سپیدان-یاسوج همزمان با هفته دولت به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، سید مصطفی تقوی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در حاشیه این مراسم که با حضور سید احمد احمدزاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس برگزار شد گفت:

این پروژه با عنوان بزرگراه شیراز – سپیدان – یاسوج به طول ۱۳۰ کیلومتر بوده که ۱۰۰ کیلومتر این پروژه در استان فارس می باشد و ۷۰ کیلومتر آن از شیراز تا سپیدان به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از ورودی شهر سپیدان بدلیل گره ترافیکی به طول ۱۳ کیلومتر آغاز شده و دیگر قطعات به سمت یاسوج در دست مطالعه می باشد که در صورت تامین اعتبار لازم به مناقصه گذاشته می شود.

مهندس تقوی افزود: تعداد ۴۰ دستگاه پل در طول این ۱۳ کیلومتر احداث خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی فارس در خصوص احجام این پروژه تصریح کرد: حجم خاکبرداری ۶۰۰ هزار متر مکعب، حجم خاکریزی ۳۰۰ هزار مترمکعب، حجم زیراساس ۲۳ هزار متر مکعب و حجم اساس ۲۰ هزار متر مکعب می باشد.

وی مقدار آسفالت مصرفی مسیر را ۳۵ هزار تن اعلام و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با تامین اعتبارات لازم در بازه زمانی ۲ سال پروژه را به اتمام برسانیم.