شناسهٔ خبر: 84519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

آمادگی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای برگزاری مطلوب آزمون ورود به حرفه مهندسی رشته معماری/ هدف ما برگزاری سالم و ایمن آزمون است

WhatsApp Image 2020-08-25 at 10.06.09 PM.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آمادگی این اداره‌کل برای برگزاری مطلوب آزمون ورود به حرفه مهندسی رشته معماری(طراحی) در دوران کرونا که ششم شهریورماه و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود خبر داد.

قدرت‌اله ابک، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی) با اعلام این خبر گفت: نشست مجازی در رابطه با برگزاری مطلوب آزمون ورود به حرفه مهندسی رشته معماری(طراحی) با حضور مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور و به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس برگزار شد  و دستورالعمل‌‌های لازم جهت برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی در دوران کرونا اعلام شد. 

وی با بیان اینکه هدف ما برگزاری سالم و ایمن این آزمون است، تاکید کرد: آزمون در موعد مقرر در تاریخ ششم شهریورماه و با رعایت فاصله مناسب بین داوطلبان برگزار می‌شود.

وی بر لزوم رعایت کامل فاصله‌‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک سه لایه مناسب در روز آزمون تاکید کرد و گفت: استفاده از ماسک سه‌‌لایه معمولی بدون فیلتر برای شرکت در این آزمون الزامی است.