شناسهٔ خبر: 84532 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از پروژه‌‌های عمرانی شهر جدید شیرین‌شهر در هفته دولت/ آماده‌سازی فاز دوم محله پرنیان آغاز شد

شیرین شهر تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر جدید شیرین‌شهر همزمان با برگزاری هفته دولت، با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تعدادی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهر جدید شیرین‌شهر، روز سه‌شنبه، چهارم شهریورماه، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور شریعتی، استاندار خوزستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

فاز یک شبكه آب شرب، فاز یک شبکه جمع آوری فاضلاب، تکمیل محوطه‌سازی و آماده‌ساری فاز یک، هر سه واقع در محله پرنیان و نیز بهره‌‌برداری از فاز اول زيرسازی و آسفالت لاين دوم  بلوار خليج فارس از جمله پروژه‌هایی بود که به دست استاندار خوزستان افتتاح شد.

در این مراسم همچنین کلنگ پروژه آماده‌‌سازی و محوطه‌‌سازی ناحیه کارگاهی جنوبی و آماده‌‌سازی فاز دوم محله پرنیان با اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد ریال به زمین زده شد.

استاندار خوزستان در جریان بازدید از روند اجرایی و ساخت باغ‌‌ویلاهای محله پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، عملکرد مجموعه شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر در توسعه و تکمیل پروژه‌‌های عمرانی را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد.

حسینی، نماینده مردم  اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، خنفری، فرماندار شهرستان کارون، فرهادزاده مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر از دیگر حاضران در این مراسم بودند.