شناسهٔ خبر: 84658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در بوشهر با شرکت ۱۳۷ داوطلب

ازمون1.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت‌: آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر كشور در بوشهر، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) فرزاد رستمی، گفت:  همزمان با سراسر کشور آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان روز پنج‎شنبه ۶ شهریور  ۹۹ به طور سراسری، ساعت ۹ صبح آغاز شد .

او افزود: در این آزمون ۱۳۷ نفر داوطلب شامل ۴۶  نفر خانم و ۹۱   نفر آقا در رشته مهندسی معماری صلاحیت ، طراحی در پایه سه جهت دریافت پروانه اشتغال به‌کار شرکت نمودند.

رستمی یادآور شد: به خاطر رعایت پروتکل‌های اجتماعی و از همه مهم‌تر سلامتی شرکت‌‌‌کنندگان امسال محل آزمون خواهران و برادران، مجزا بود و به این منظور حوزه‌های برگزاری آزمون خواهران دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه الزهرا در شهر بوشهر و برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر انتخاب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در پايان گفت: نتايج اين آزمون از طریق وب سایت www.inb.ir   به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

همزمان با روز برگزاری این آزمون مدیر کل راه و شهرسازی ، معاون مسکن و بازآفرینی شهری  ،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون شهرسازی  اداره کل راه و شهرسازی  و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر  در محل برگزاری آزمون حضور یافتند و  از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفتند.