شناسهٔ خبر: 84687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ایستگاه خودکار اقلیم شناسی لنگرود

اهداي لوح همزمان با هفته دولت ایستگاه خودکار اقلیم شناسی هواشناسی شهرستان لنگرود افتتاح گردید.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، در این مراسم که نماینده مردم شهرستان  لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار لنگرود، روسای ادارات این شهرستان و اصحاب رسانه حضور د اشتند، محمد دادرس مدیر کل هواشناسی استان  از اختصاص نزدیک به نیم میلیارد ریال هزینه ازمحل اعتبارات ملی و استانی و ملی برای عملیات عمرانی و تجهیزات فنی این ایستگاه خبر داد .

مدیر کل هواشناسی احداث و بهره برداری این ایستگاه در بخشهای نختلف کاربری بخصوص در راستای مدیریت بحران ، کشاورزی ، گردشگری در حوزه شرق استان بسیار مهم وحائز اهمیت قلمداد کرد.

 نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیزضمن تشکر برای احداث و راه اندازی ایستگاه خودکار هواشناسی در شهر لنگرود، خواستار  احداث ایستگاه در مناطق بالا دست این شهرستان به منظور پایش بارانهای شدید در این مناطق برای آماده بودن مسؤلین این شهرستان در جهت جلوگیری از حوادث ناشی از بروز سیل در این مناطق گردید.

همچنین در خاتمه این مراسم از کاوه مجاوری سماک رئیس اداره راهداری وحمل ونقل شهرستان لنگرود و جمعی از همکاران ایشان به جهت همکاری در جهت خاکریزی محوطه پلات فرم ایستگاه با توجه به بارندگی های روزهای گذشته، با اهداء لوح سپاس توسط مدیر کل هواشناسی استان تقدیر گردید.