شناسهٔ خبر: 84690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

موافقت با طرح هادی شهر اسلام شهر آق گل در کارگروه امور زیربنایی استان همدان

مهندس سمایی 2 پنجمین کارگروه زیر بنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در سالن شهدا استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) ، در این نشست که به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و به دبیری مدیر کل راه و شهر سازی و با حضور مدیران ارشد دستگاههای عضو برگزار شد ، موارد بررسی شده در جلسات کارشناسی مورد بررسی نهایی قرار گرفت .

معاون شهرسازی و معماری اداره کل در این جلسه بیان کرد : ۱۷ پرونده جهت بررسی در این جلسه مطرح شد که در مجموع  ۷ پرونده در بخشهای کشاورزی ، ۱ پرونده در بخش معدنی و ۴ پرونده  در بخش صنعتی  مورد موافقت قرار گرفته و به تصویب نهایی رسید .

مریم سمائی در ادامه گفت: در این جلسه ۲ مورد از درخواست های بتن آماده جهت بازدید اعضاء و ارائه گزارش به جلسه بعدی موکول شد.

وی با اشاره به بررسی ۳ پرونده در حوزه شهرسازی عنوان کرد:  با کلیات طرح ساماندهی کارگاه های تولید محصولات چوبی شهر جورقان  موافقت و مقرر شد شهرداری نسبت به بررسی مسائل حقوقی و تعیین هیات امنا اقدام لازم به عمل آورد .

سمائی در پایان خاطرنشان ساخت: همچنین طرح پیشنهادی شهرداری همدان برای ساماندهی میدان فرودگاه و نیز طرح هادی شهر اسلام شهر آق گل تهیه شده توسط مشاور آرمان مشار ایرانیان مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.