شناسهٔ خبر: 84837 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد

آغاز تحویل ۱۴۰۰۰ مسکن مهر در پردیس

گفتگو با مهدی هدایت  (مدیرعامل شرکت_عمران شهر پردیس) پیرامون وضعیت مسکن مهر پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آغاز تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه این واحدها در فازهای ۱۱، ۹، ۹ قدیم، هشت و پنج قرار دارند، گفت: افتتاح این واحدها در روزهای آینده در برنامه‌ای با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه واگذاری می‌شود، گفت: ۱۴ هزار واحد مسکن مهری که تحویل آن از امروز آغاز شد با استفاده از منابع شرکت عمران شهر جدید پردیس آماده تحویل شده است.
 
هدایت با بیان اینکه این شرکت برای ساخت ۸۲ هزار مسکن مهر تعهد داشت، عنوان کرد: مجموع واحدهای تحویلی در روزهای آینده به ۶۰ هزار واحد می‌رسد.

او عنوان کرد: مالكان این ۱۴ هزار واحد به بانک معرفی شدند تا دفترچه اقساط بگیرند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه تعدادی از مالکان نسبت به دریافت دفترچه اقدام نمی‌کنند، گفت: حدود پنج هزار مالک که واحد آن‌ها تحویل شده است، نسبت به دریافت دفترچه اقساط اقدام نکردند. به این افراد  بارها تذکر داده شده است و در صورتی که واحد را تحویل نگیرند با آن‌ها برخورد حقوقی انجام می‌شود.