شناسهٔ خبر: 84865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه

س و ب - پایانه مرزی میرجاوه.JPG مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه با صرف هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) ایوب کرد با بیان اینکه عملیات توسعه این سالن مسافری از سال ۹۷ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تکمیل زیرساخت ها و کیفی سازی خدمات در پایانه های مرزی یکی از سیاست های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شمار می رود که ساخت سالن کنونی پایانه مرزی میرجاوه نیز در راستای این سیاست ها انجام می شود.

وی توسعه اقتصاد منطقه ای و حمل و نقل بین المللی، افزایش مبادلات با کشورهای همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زائران پاکستانی عتبات عالیات را از جمله برخی قابلیت های قابل توجه پایانه مرزی میرجاوه عنوان کرد و افزود: در صورت تخصیص۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سالن مسافری سال آینده شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرز محل عبور است نه توقف، تاکید کرد: بهره برداری از طرح توسعه این سالن مسافری نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا در پایانه مرزی میرجاوه خواهد داشت.

کرد در پایان گفت: این اداره کل همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر در پایانه مرزی میرجاوه ساماندهی محوطه و مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین روکش آسفالت محدوده این پایانه مرزی را در اولویت کاری خود قرار داده است.