شناسهٔ خبر: 8487 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد

آغاز بهسازی سطوح پروازی‌ مهرآباد از تیرماه/‌ افزایش ایمنی پرواز حاصل تعامل بیشتر فرودگاه و ایرلاین‌

فرودگاه مهرآباد عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه از ماه آینده بهسازی سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود، گفت: افزایش تعامل مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و مدیران فرودگاهی با شرکت‌های هواپیمایی به رشد ایمنی پروازها در فرودگاه‌ها و فضای کشور می‌انجامد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، جلسه ایمنی هوانوردی در فضای کشور و فرودگاه‌ها، ‌‌در راستای تعامل بیشتر مسئولان فرودگاهی و شرکت‌های هواپیمای برای افزایش ایمنی پرواز، در شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار شد.

‌در این جلسه برخی از مدیران شرکت فرودگاه‌های کشور، معاونان عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و  مسئول بخش مدیریت اطلاعات هوانوردی و مدیریت ترافیک هوایی در دفتر منطقه‌ای ایکائو در خاورمیانه حضور داشتند.

در این اجلاس راهکارهای تعامل بیشتر برای افزایش ایمنی در سطوح پروازی و فضای کشور ‌بررسی ‌شد. در این برنامه معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌‌های کشور‌ هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی و گفتمان بیشتر میان مسئولان شرکت‌های هواپیمایی به عنوان بهره‌برداران اصلی از فرودگاه‌ها با مسئولان فرودگاهی اعلام کرد.

ابراهیم شوشتری اظهار امیدواری کرد که با همفکری و مشاوره به درک متقابل برای حل مشکلات در فرودگاه‌ها دست یابیم.

در ادامه این جلسه عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور ‌اظهار امیدواری کرد‌ که برگزاری چنین جلساتی موجب تعامل هرچه بیشتر مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور و مدیران فرودگاهی با مسئولان شرکت‌های هواپیمایی شود و در نتیجه، ایمنی پروازها در فرودگاه‌ها و فضای کشور افزایش یابد.

سید احمد مومنی‌رخ‌ اظهار داشت: از ماه آینده بهسازی سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد آغاز خواهد شد و در این باره نیز به تعامل هرچه بیشتر میان مسئولان شرکت‌های هواپیمایی با مدیران فرودگاهی نیاز است.

نظر شما