شناسهٔ خبر: 84902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأکید بر تسهیل‌گری در فرایندهای جذب سرمایه‌گذاری

کارگروه چهارمین کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و با صدور مجوز برای ۱۳ درخواست صدور مجوز موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربايجان‌غربی در این جلسه کارگروه با تأکید بر تسهیل‌گری در سازوکارهای جذب سرمایه‌گذاری، خواستار تقلیل فرایندهای اداری و سرعت در اهلیت‌سنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری شد.

 سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تأکید بر ایجاد شرایط استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی یادآور شد: تسریع در صدور مجوزها و واگذاری اراضی با کاربری‌های تولیدی و صنعتی جهت تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری را به عنوان یک اصل قرار داده‌ایم تا رونق فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را شاهد باشیم.

جابجایی روستای سوغانلوی شهرستان پیرانشهر، مکان‌یابی روستای کفرچین منطقه قطور شهرستان خوی، بررسی و نظارت بر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، پیشنهاد راهکارهایی برای اجرای مدیریت سبز در آذربایجان غربی و بررسی اصلاح کمربند سبز شهر ارومیه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.