شناسهٔ خبر: 84922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :

ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های مازندران ضروری است

مهندس نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت:ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان با توجه به حجم بالای حمل و نقل امری ضروری است ،از این رو با اجرای پروژه‌های مناسب در این زمینه شاهد افزایش ایمنی و کاهش حوادثدر سطح جاده های استان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، عباسعلی نجفی با بیان اینکه استان مازندران در مسیر ترانزیتی قرار داشته و تردد در جاده‌های این استان از میانگین بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر از طریق راه و جاده‌های زمینی جابجا می‌شود که ایمنی ، بهسازی و توسعه این راه‌ها الزامی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری در سطح محورهای استان اشاره و افزود : با توجه به تردد ميليوني مسافر و گردشگر طرح ارتقا کیفی راهداری در سطح این محور در قالب اجراي روكش آسفالت ، خط كشي ، نصب علائم ، اَشكار سازي نقاط پر حادثه ، شانه سازی ، تعویض گاردریل و نیوجرسی ، رنگ آمیزی پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست.

نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه های برون شهری و روستایی گردیده است که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف وایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان در ارتباط است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده ای جهت انتقال هرگونه شكايت، انتقاد و يا پيشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداري و حمل و نقل جاده ای استان مي توانند مراتب را از طريق سـامانه پيامكي ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.