شناسهٔ خبر: 84923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری:

ایمن سازی راههای مرکز مازندران اولویت کاری ماست

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری اظهار داشت : ارتقا ایمنی در جاده های ارتباطی مرکز استان جز اولویت های کاری این اداره محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) سید علی صادقی ضمن اعلام این مطلب افزود : این اداره در طول سال و به طور مستمر برنامه های گسترده ای در خصوص بهسازی و ایمن سازی راه های تحت پوشش خود اعم از راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد.

وی در ادامه به خشی از فعالیت های کاری این اداره در بخش ایمن سازی راه های مرکز استان اشاره و اظهار داشت : اجرای روکش آسفالت محور روستایی "بالا آبدنگ به همت آباد" ،مرمت و بهسازی و تثبیت نقاط رانشی راه "قارنسرا" ، بهسازی ، مرمت ، لایروبی تنقیه آبروها ، اجرای کانال بتنی در شهرک فرهنگیان ،احداث دیوار حفاظتی در محور روستایی "پرکوه "، زیر سازی و زهکشی  و روکش آسفالت "تاکام-آقامشهد" ،بهسازی راه " سقندیکلا"، از جمله پروژه های اجرایی این اداره بوده که در سال جاری به منظور بالا بردن ضریب ایمنی راه‌ها به اجرا در آمد.

صادقی در ادامه عنوان کرد : باتوجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری ، اقداماتی از قبیل اجرايخط كشي، ،اَشكارسازي نقا ط پرحادثه، شانه سازی ، رنگ آمیزی نیوجرسی ، پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... در سطح جاده های این شهرستان با جدیت در دست اجراست.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار۱۴۵۰کیلومتر مربوط به شهرستان ساری است.