شناسهٔ خبر: 84942 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد:‌

مذاکره برای برقراری مجدد پروازهای ایرلاین ترکیش با مجلس و وزارت امورخارجه / شروع پروازها از ۱۱ مهر قطعی نیست

تورج زنگنه معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ درخصوص پروازهای ایرلاین ترکیش از یازدهم مهرماه در حال مذاکره با مجلس و وزارت امورخارجه هستیم اما فعلا برقراری این پروازها قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جریان بازدید سرزده از هواپیماها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مدنظر ستاد مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه ماهشهر که به این شرکت واگذار شده است، اظهار داشت: در این خصوص شبهه‌ای ایجاد شده بود که فرودگاه ماهشهر ایمنی ندارد.

وی ادامه داد: به همین خاطر صحبت‌هایی با مقام عالی وزارت و شرکت فرودگاه‌ها انجام و فرودگاه برای چند ساعت تعطیل شد. در همین زمینه با اعلام کتبی شرکت فرودگاه‌ها به سازمان هواپیمایی کشور قرار شد که مسئولیت ناوبری این دو فرودگاه را برعهده داشته باشند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به سوالی درخصوص پروازهای ترکیش به ترکیه در یازدهم مهرماه که آیا بازهم به تعویق نخواهد افتاد، گفت: در این زمینه در حال هماهنگی با مجلس شورای اسلامی و وزارت امورخارجه هستیم تا پروازهای ایرلاین ترکیش مجددا برقرار شود. با این حال خبر قطعی نمی‌توان داد و بهتر است مردم فعلا بلیت خریداری نکنند.