شناسهٔ خبر: 84967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

تمدید ثبت نام ودیعه مسکن تا ۲۴ شهریور/ تمدید مهلت بارگذاری مدارک مسکن اقدام ملی تا ۳۰ شهریور

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی کلیه متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن و مسکن اقدام ملی می بایست در تاریخ اعلامی نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسن صبوری اظهار داشت:متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کدملی خود به صورت پیامکی اقدام نموده و حائز شرایط دریافت این تسهیلات شده اند صرفاً تا روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز توضیح داد: با توجه به تمدید مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در چندین نوبت، متقاضیان صرفاً تا روز ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای احراز شرایط اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان تاکید کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام تمامی متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به پروژه های شروع شده، این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.