شناسهٔ خبر: 84979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در مرکز سامد و پاسخگویی مستقیم به مردم

مهندس حسینی در مرکز سامد در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید بمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط موثر وکارآمد و افزایش تعامل بین مسئولین و مردم، مدیرکل راه و شهرسازی استان در مرکز سامد حضور یافته و مستقیما به تماسهای مردم سراسراستان پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) در این روز مردم شریف استان از طریق تلفن 111 سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد) مسائل ومشکلاتشان را بیان نمودند و داریوش حسینی درمدت حضور خود در دفتر سامد به درخواستها و شکایاتی که با این سامانه تماس گرفته بودند، به صورت مستقیم پاسخ داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در این مقطع که در حال مقابله با شیوع ویروس کرونا هستیم بهره گیری از شیوه های ارتباطی غیر حضوری ضمن حفظ سلامتی مردم از رفت و آمدهای آنان در اجتماع، محیط ادارات و تردد بین شهری جلوگیری می نماید.

وی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این دفتر و ارتباط تلفنی با مردم  ،این سیاست دولت تدبیر وامید را اقدامی بسیار مفید در جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه برای رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم جامعه با سهولت، سرعت وکیفیت مطلوب عنوان نمود که ضمن صرفه جویی در زمان وهزینه مردم ومسئولین ، افزایش رضایت عمومی و ارتقاء سطح پاسخگویی مسئولان به مردم را درپی خواهد داشت.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: موارد و مسائل مطرح شده ازسوی  مردم به دقت پیگیری و اقدامات لازم در حد مقدورات این اداره کل و مقررات صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است مراجعین می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به نشانی  hamedan.mrud.irقسمت  ملاقات مردمی مدیر کل فرم مربوط به ملاقات را  تکمیل و ارسال نمایند.