شناسهٔ خبر: 85061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد)

سامد استان قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، بطور زنده به 22 مورد از مشکلات و مسائل شهروندان قمی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)حسن صبوری با حضور در مرکز سامد استانداری قم به صورت تلفنی شنوای مسائل، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان قمی در حوزه راه، مسکن و شهرسازی استان شد و دستورات لازم برای رسیدگی به آن ها را صادر کرد.

وی گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی ‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان، پاسخگویی به مردم استان قم و حل و فصل و رسیدگی به مشکلات آنان را جزو وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی مدیران دستگاه ها دانست.

گفتنی است سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.