شناسهٔ خبر: 85124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی ۹ هزار نفر برای دریافت تسهیلات مسکن در ملایر

مسکن چهارمحال بختیاری سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد: از ابتدای احداث مسکن مهر در شهرستان ملایر ۹ هزار و ۱۴۵ واحد برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای به بانک مسکن معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، " احمد مرشدی " عنوان کرد: از تعداد ۹ هزر و ۱۴۵ واحد معرفی شده به بانک،  ۸۰۱ واحد آن مختص شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شامل جوکار، سامن، زنگنه و ازندریان و مابقی واحدها مختص شهر ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در شهر ملایر واحدهای مسکن مهر شامل ۴۵۲ واحد سه‌جانبه و ۲ هزار و ۷۰۲ واحد تعاونی و  ۵ هزار و ۱۹۰ واحد مربوط به خودمالکین است بیان کرد: تنها دو پروژه تعاونی مسکن که یکی از آنها به تعداد ۳۰۰ واحد است با توجه به مشکلاتی چون نبود متقاضی با مشکل مواجه شده بود و در حال حاضر نیز این پروژه برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به پروژه ۱۴۰ واحدی خانه کارگر که تا بخش اسکلت‌بندی پیش رفته اشاره کرد و افزود: این پروژه حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال تبدیل برای طرح اقدام ملی مسکن است.

مرشدی با تأکید بر اینکه در بخش امکانات و زیرساخت‌های مسکن مهر نیز تلاش شده امکانات را برای ساکنان منطقه فراهم کنیم تصریح کرد: در این زمینه دو مدرسه احداث  و یک مسجد نیز ساخته شده که نیمه‌کاره بوده و  اقدامات بعدی برای تکمیل آن با پیگیری‌ در حال اجراست.