شناسهٔ خبر: 85135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه مرادبلاغی - قهاوند

مراسم آغاز عملیات اجرایی آزادراه قم- سلفچگان- راهجرد معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : پروژه چهارباند مرادبلاغی - قهاوند - اراک در حوزه استان همدان از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (همدان)، " حبیب نادیان رفیع"  با بیان اینکه حدود ۴۸ کیلومتر این پروژه در حوزه استان همدان و بقیه در استان مرکزی است افزود: با توجه به اینکه این پروژه ملی است بخشی توسط استان مرکزی و بخشی در همدان  اجرایی می‌شود.

وی افزود: از آنجا که میزان تخصیص این پروژه پایین بوده با پیگیری های این اداره کل و نماینده مردم همدان ، پروژه در سالجاری از اعتبار خوبی برخوردار شده و اکنون فعال است.

وی با بیان اینکه این پروژه امسال اعتبار خوبی دارد و قول تخصیص صد درصدی داده شده است افزود: تاکنون ۱۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح فوق الذکر در قانون بودجه در نظر گرفته شده  که باید ببینیم سهم استان ما از این رقم چه میزان است.

نادیان در پایان  با اشاره به اینکه اگر تخصیص جدیدی از اعتبار داشته باشیم، کار آسفالت بخشی از راه را ادامه می‌دهیم  ، خاطرنشان ساخت : این پروژه  برای اتمام کار به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.