شناسهٔ خبر: 85137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

۵۷۰ میلیارد ریال تزریق اعتبار برای محور کلور – درام

اردبیل 23 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف برای راه اصلی کلور – درام اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از راه اصلی کلور – درام با اعلام این مطلب اظهار کرد: از ۴۲ کیلومتر این محور در حوزه استان اردبیل ۳۲ کیلومتر در حال اجراست و خوشبختانه پیمانکار این پروژه با ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک تلاش کرده تا این پروژه فعال بماند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پیمانکار پروژه و عوامل اجرایی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه مطالبات پیمانکار بمبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در این پروژه هنوز پرداخت نشده اما پیمانکار عملیات اجرایی پروژه را فعال نگه داشته و در حال حاضر نیز عملیات خاکبرداری ، خاکریزی و ابنیه فنی این مسیر در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: جلسه‌ای را در کارگاه برگزار کردیم و پیمانکار پروژه قول مساعد داد نسبت به ماشین‌آلات موجود در پروژه ، افزایش ماشین آلات داشته تا روند اجرایی این پروژه را تسریع بخشد.

حیدری بیان کرد: اعتباراتی برای این پروژه از محل جهش تولید به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال ، توازن ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال و پیوست یک قانون بودجه ۱۷۰ میلیارد ریال که سر جمع بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با پیگیری استاندار اردبیل ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، نماینده شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس و اداره کل راه و شهرسازی استان این پروژه روند سرعتی به خود گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده با حل مشکلات مالی ، پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.