شناسهٔ خبر: 85182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی خبر داد

مشکلات خوزستان در حوزه راه و شهرسازی خارج از نوبت بررسی می‌‌شود

خوزستان 34 نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد بررسی مشکلات خوزستان در حوزه راه و شهرسازی گفت: برای حل مشکلات خوزستات تصمیم‌‌‌گیری ویژه‌‌‌ای انجام خواهد شد و خارج از نوبت در وزارت راه و شهرسازی برای حل این مشکلات اقدام می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، سیدحسین میرشفیع، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد بررسی مشکلات خوزستان در جلسه شورای هماهنگی راه ورشهرسازی استان اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مشکلات خوزستان ستاد ویژه ای را در وزارت راه و شهرسازی تشکیل داده تا مسایل و مشکلات خوزستان در این زمینه به صورت ویژه پیگیری و حل شود.

وی افزود: جلسه نخست این ستاد ماه گذشته در وزارت راه و شهرسازی در تهران برگزار شد و اکنون به خوزستان سفر‌کرده ام تا از نزدیک مشکلات خوزستان را بررسی کنم.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد بررسی مشکلات خوزستان در حوزه راه و شهرسازی گفت: امروز از شهرهای اندیمشک، شوشتر، باوی، دزفول و اهواز بازدید کردیم. در این زمینه پروژه های راهسازی و راه آهن فعال در این شهرستان را بازدید و مشکلات آن ها را احصا کردیم.

میرشفیع عنوان کرد: قرار است تا در جلسه ای در مرکز پیشنهادات برای حل مشکلات حوزه راه و شهرسازی خوزستان ارایه و در خصوص آن ها تصمیم گیری شود.

وی افزود: امروز همچنین از بافت فرسوده و مناطق حاشیه نشین اهواز  بازدید داشتیم تا در خصوص مشکلات این بخش نیز تصمیم گیری و مشکلات آن ها حل شود.

میرشفیع گفت: برای حل مشکلات خوزستات تصمیم گیری ویژه ای انجام خواهد شد و خارج از نوبت در وزارت راه و شهرسازی برای حل این مشکلات اقدام می‌‌شود.