شناسهٔ خبر: 85368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

گراميداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

کرمانشاه برنامه‌های اين اداره‌كل در گراميداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت نقش و مکتب شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت: با ارج نهادن به ايثارگري دليرمردان ايران اسلامي در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: باید از رشادت‌ و جانبازی‌های ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: اين اداره‌ كل به‌منظور ارج نهادن به مقام و منزلت شهيدان و غيور مردان هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشتن ياد و خاطره اين عزيزان برنامه هاي مختلفي را در سال جاري با همكاري تمامي بسیجیان اين اداره كل انجام داده است.

کرمی افزود: برای حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار و شهادت، خود باوری دینی و ملی اقداماتی صورت گرفته است که شاخص ترین آنها، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، طراحی و نصب بنر بر بیلبوردهای جاده‌‌ای با مضامین دفاع مقدس و گراميداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شركت در جلسات ویدئو کنفرانسی، ایجاد سنگر نمادین، آذين بندي و فضا سازي اداره کل و درج شعائر مرتبط با دوران دفاع مقدس از جمله این برنامه ها است.