شناسهٔ خبر: 85390 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز جهانی بدون خودرو ،

مسابقه دوچرخه سواری در شهر جدید بینالود برگزار شد

دوچرخه روزجهانی بدون خودرو در شهر جدید بینالود با پویش مردمی دوچرخه سواری با حضور دوچرخه سواران حرفه ای و آماتورو با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت نمادین برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي(خراسان رضوي) ، مجید صلاحی مربی تیم دوچرخه سواری بینالود در این مراسم گفت: گروه دوچرخه سواران بینالود به صورت رسمی از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با انجام تورهای دوچرخه سواری آماتور در شهر جدید بینالود آغاز کرد.

وی ادامه داد : در ابتدا سعی کردیم علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری را به مناسبت های مختلف دور هم جمع نمییم تا در نهایت از بین کسانی که استعداد در این رشته دارند تیم حرفه ای را جهت حضور در مسابقات استانی تشکیل دهیم .

این شهروند شهر جدید بینالود افزود: این تیم درروزهای سه شنبه ، هر هفته که درسطح ملی به سه شنبه های بدون خودرو نامگذاری شده با هدف توسعه ورزش همگانی و جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست ، به صورت نمادین برنامه های دوچرخه سواری آماتور و حرفه ای برگزار می نماید.

مربی تیم دوچرخه سواران بینالود خاطر نشان کرد: شهر جدید بینالود با توجه به هوای مناسب و عدم وجود ترافیک ظرفیت بسیار خوبی در توسعه ورزش های همگانی بالاخص دوچرخه سواری دارد و امیدواریم با حمایت شرکت عمران شهر جدید بینالود بتوانیم با برگزاری کلاس های آموزشی برای آقایان و بانوان علاقه مند به این رشته در آینده افراد زیادی را به مسابقات رسمی معرفی نماییم.

همچنین در این مراسم محمدحسین یزدانی عضو هیت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ورزش های همگانی و حرفه ای گفت: اقدام بسیار مناسبی صورت گرفته که باید با ایجاد انگیزه  بتوانیم جوانان و نوجوانان را به این ورزش مفرح جذب نماییم.

وی با اشاره به ساخت بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی بخش احمد آباد در شهر جدید بینالود ادامه داد : امکانات بسیار خوبی در شهر جدید بینالود فراهم گردیده تا قشر جوان و نوجوان اوقات فراقت خود را صرف ورزش نمایند.

در پایان از طرف شرکت عمران شهر جدید بینالود به تمام اعضای تیم، لباس ورزشی دوچرخه سواری اهدا شد.