شناسهٔ خبر: 85420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ داوطلب در خراسان شمالی

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۳۲۹ نفر در خراسان شمالی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و۴ مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی )، سید عبدالمجید نژادصفوی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران ( نظار، اجرا و محاسبات )، معماری ( نظارت و اجرا )، تاسیسات مکانیکی ( طراحی و نظارت )، تاسیسات برقی ( طراحی و نظارت )، نقشه‌برداری،  شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه در شهر بجنورد برگزار می‌شود.

وی به رشته های کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون کاردان های فنی ساختمان شامل رشته های معماری،  شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی نقشه برداری و معماران تجربی در کلیه پایه ها نیز طی دو روز برگزار خواهد شد.

نژادصفوی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از نکات مهم برگزاری آزمون خواهد بود، بیان کرد: آزمون داوطلبان سطح استان در ۵ حوزه پیش بینی شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان بیان کرد: داوطلبان شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می‌توانند از نتایج آزمون با مراجعه به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان به نشانی اینترنتی www.inbr.ir مطلع شوند.