شناسهٔ خبر: 85430 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسكن و ساختمان خبر داد

نتايج آزمون مهندسى و كاردان هاى تجربى ٢ ماه آينده اعلام مى شود

محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان با تاكيد بر اين مطلب كه نتايج آزمون مهندسى و كاردان ها جهت اخذ پروانه اشتغال تا ٢ ماه آينده برگزار مى شود، از برگزارى آزمون با رعايت كامل پروتكل هاى بهداشتى، خبر داد.

محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازى در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى در خصوص روند برگزارى آزمون ورود به حرفه مهندسان و كاردان هاى فنى با يادآورى اينكه آزمون به شکل سراسری در ۳۱ استان و ۶۴ حوزه امروز پنجشنبه ۳ و فردا جمعه ۴ مهر برگزار می‌شود، گفت: آزمون در هفت رشته مهندسی شاملِ رشته‌های عمران برای صلاحیت نظارت، طراحی و اجرا، رشته معماری برای صلاحیت نظارت و اجرا، رشته‌های برق و مکانیک هرکدام برای صلاحیت‌های طراحی و نظارت، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار می‌شود.

معاون مسكن و ساختمان برگزارى آزمون را با رعايت كامل پروتكل هاى بهداشتى عنوان كرد و افزود: نتايج آزمون تا ٢ ماه ديگر اعلام خواهد شد.

گفتنى است، در مجموع در حدود ۲۱۴ هزار نفر در آزمون شرکت کرده‌اند که ۷۸ درصد آن را آقایان و ۲۲ درصد آن را بانوان تشکیل می‌دهند. همچنين، آزمون، صبح و عصر روز پنجشنبه ۳ مهر و صبح جمعه ۴ مهر برگزار می‌شود که آزمون پنجشنبه صبح تا عصر برای مهندسان و آزمون عصر پنجشنبه برای کاردان‌ها برگزار خواهد شد و آزمون جمعه ۴ مهر نیز برای مهندسان و معماران تجربی است.